Ghost:/Megan Fox läcker i guldstass! Inkontinens?


ladda ned (2)Megan Fox med torr och fin klänning (tror jag i alla fall, svårt att avgöra när hon håller handen för).

Från Aftonbladet:  Megan Fox i läcker guldstass.

I hastigheten råkade jag läsa fel: ”Megan Fox läcker i guldstass”.

Vafan, tänkte jag, har hon drabbats av inkontinens och pinkat ner fina klänningen? Råkat göra en Schyman helt enkelt?

Sen tog jag på mig läsglasögonen och kollade och dubbelkollade  tills den verkliga ordalydelsen uppdagades.

F´låt Megan!

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Kändisar och en del patrask och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ghost:/Megan Fox läcker i guldstass! Inkontinens?

  1. skvitt skriver:

    Shit happens!

    Och just det kan ju förklara varför vi har vår regering. Folk röstar utan läsglasögon!

    /Skvitt

  2. skvitt skriver:

    Jag tror man ska angripa problemet på ett annat sätt. De som röstar på moderaterna tror jag inte läser så mycket. Men de hör på och tror på propagandan. Alltså bör de ha öronproppar.
    /Skvitt

  3. Blåst af Kuling skriver:

    Hahaha! Vad tokigt det kan bli ”när man inte har ögonen med sig”. 😆

Kommentera

