Ghost:/Varning! Droglangare nättrålar efter kunder

Michael Wilhelmsson varnar på Facebook. Skriver:

”Detta är Fredrik Rask
. Vi erbjuder kvalitet MDPV, MDMA, Xanax, ritalin, ketamin, morhine, amfetamin, lsd, JWH-018, 2cb, ce, ephedrin, am-2201, en-pvp, 3-mmc och många andra. är du redo nu att placera din beställning? fred. mdpvman.”

Detta fick jag som PM idag så därför vill jag varna er som har barn: personen finns här i Sverige. Jag har valt att INTE skriva vad han heter och inte mailadressen så att INTE någon blir frestad och beställer. Personen heter INTE Fredrik som det står överst i PM:et. DELA GÄRNA VIDARE.

Vilket jag alltså härmed gör. Delar vidare alltså/Ghost

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Alkohol, droger, doping, mediciner, rökning, Brott och straff - polis, åklagare, domstolar och kriminalitet, Diverse och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

