Ghost:/När jag fick porös orgasm

Som seriös bloggare har jag målsättningen att varje dag publicera ett inlägg som på något sätt berör allas vårt favoritämne. Jag talar givetvis om SEX. Just i dag är tyvärr det sexuella skafferiet tomt. Därför kör jag en gammal text i repris (kan TV reprisera så kan jag). Den skrev jag i en inspirerad stund år 2009 när Aftonbladet rapporterat följande angelägna nyhet:

David Carradine njöt av vilda sexlekar – massiv orgasm kan ha gett honom en dödlig hjärtinfarkt

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article11872311.ab

Jag fastnade för det där med massiv orgasm varpå min alerta hjärna omedelbart associerade till en gång då jag själv fått porös orgasm. Det hände sig så här:

Under ett trevligt restaurangbesök fick jag kontakt med en dam som var både glad och villig. Framåt stängningsdags diskuterade vi igenom hur den fortsatta natten skulle kunna tänkas gestalta sig. Vi kom överens om att ett ONS ((one-night-stand) kunde vara lämpligt och upprättade ett detaljerat kontrakt över vilka aktiviteter som skulle genomföras. Jag ville ju inte  riskera någon juridisk åtgärd från min ONS-partners sida.

Vi gick hem till  mig och skred till verket. Jag följde kontraktet  till punkt och pricka och fullföljde verksamheterna till full belåtenhet för partnern, vågar jag påstå. Där förekom både stönanden och små nätta  skrik, varav det allra sista dock var varken smått eller nätt.

Själv nådde jag emellertid inte full tillfredsställelse. Den orgasm som avslutade akten var snarare porös än massiv, kändes lite fluffig, liksom.

Jag blev naturligtvis orolig för min hälsa av den ovanliga klimax jag just upplevt. Var porös orgasm vanligt förekommande eller var jag först i världen att drabbas? Kunde porös orgasm vara dödlig? Eller smittsam? Hade jag omedvetet överfört åkomman till min ONS-partner, därmed brutit mot kontraktet och riskerade att få en stämning på halsen. Jag googlade och läste i Wikipedia men ingenstans fanns information om vilken inverkan porös orgasm kan ha på hälsotillståndet, ingen information om porös (eller fluffig) orgasm överhuvudtaget.

Till följd av bristen på information tilltog min oro så till den grad att jag fann det nödvändigt att ta ett lyckopiller, som jag råkade ha till hands, för att dämpa min ångest. Min ONS-partner bidrog med lugnande smekningar över pannan.

Först efter drygt två timmar blev jag åter lugn. Min porösa orgasm hade inte varit av den dödliga sorten. Inte heller av den pandemiska, såvitt jag förstår, ty jag har aldrig läst någon larmrapport i media om farhågor för spridning från världsdel till världsdel av porös orgasm, i stil med svin- och fågelinfluensor.

Men ett vådligt äventyr var det och jag är glad att jag kom ifrån det med livet i behåll. Sedan dess har jag upplevt porös orgasm ett par, tre gånger men vid dessa tillfällen lyckats behålla lugnet och sinnesnärvaron.

Jag känner via digitala vibrationer att ni läsare som avslutning kräver någon slags sens moral. Tyvärr kan jag för tillfället inte komma på något bättre än det här (inspirerat av Ingemar Stenmarks bevingade ord ”dä bare å åk”):

För att få orgasm,

massiv eller porös,

ä dä bare te å ös´

sammen mä en tös

(Ja, jag vet att versen är diskriminerande mot både kvinnor och HBTQ-personer, och kanske BDSM-personer men där är jag osäker;  jag får väl ta eventuella smällar som kommer från de hållen.)

PS. I morgon hoppas jag kunna presentera ett mer aktuellt sexinlägg.

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Humor, Sex och annan samvaro och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

