Ghost:/Lampskärmar, kuddar m m – fint hantverk/Bilder

0012Här och nu ska jag göra något jag aldrig gjort tidigare: Reklam.

Det gör jag därför att Irene Walton gör så fina saker. Se själva! She´s worth it, som en nutida reklamslogan lyder. Och gå sedan till hennes blogg och se  ännu mer. Där skriver hon:

Hur och varför jag inspirerades till att tillverka kompl-lampskc3a4rmar-007inredningsdetaljer från en svunnen tid…

https://irenewalton.wordpress.com/

 

 

 

nya-lampslc3b6jor-001

 

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Diverse, Kultur och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ghost:/Lampskärmar, kuddar m m – fint hantverk/Bilder

  1. Iréne skriver:

    Så glad jag blir! Tack så mycket! Jag arbetar hårt för att få in pengar så att jag kan bo kvar här i släktens gamla hus – det är ju nästan omöjligt att låna pengar på banken, om man inte redan har en massa redan… så tack än en gång! Förresten, har du sett den andra bloggen där jag bl.a. visar foton på nallar som jag tillverkar?
    Jag vill också tillägga att jag verkligen uppskattar dina inlägg, jag har redan delat några på fb. Jag hittade dig tack vare eaqhan/Skvitt Skvittis…

  2. ghostopinion skriver:

    Jag är glad om jag kan bidra till spridandet av dina fina saker, och kanske också till ett eller annat köp. Det råder ömsesidig uppskattning. Ska ta en titt på nallarna.

  3. Ping: Ghost:/Jag missade nallarna, och väskorna | ghostalive

Kommentera

