Ghost:/Just i kväll mår jag bra/Video

I kväll mår jag bra. I morgon kan det hända att jag mår lite sämre. Det är en konsekvens jag får ta, om det blir så.

I videon sjunger Kenta om hur han mår, eller mådde. Han kände sig stark då, när han sjöng.  Numera är han död.

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Musik, Videos & Pictures och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ghost:/Just i kväll mår jag bra/Video

  1. Eaqhan skriver:

    Han är underbar att höra.

    Och så måste jag ju gratulera dig. Du ligger nämligen på plats 6 just nu på listan över mest växande bloggar.
    Se här: http://botd.wordpress.com/growing-blogs/?lang=sv#!/read/following/

    /Skvitt

    • ghostopinion skriver:

      Tack. Efter min fleråriga sorg- och depressionstid (du vet varför) börjar jag känna mig en smula levande och kämpande igen. Och glad. Det sistnämnda kan jag tacka barnbarnen, Leah och Emil, för.

  2. ghostopinion skriver:

    Utan småttingarna hade jag nog hängt eller skjutit mig Känner mig en aning uppskattad av att du är glad att jag är tillbaka. Det betyder.också en del (men tro inte att du kan tävla med barnbarnen om att skänka livsgnista).

Kommentera

