Ghost:/Ultimate dog tease/Dogs like to bath, or not/Videos

Avslutar dagens bloggande med två skojiga djurvideor. Åtminstone tycker jag med min simpla smak att de är skojiga.

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Diverse, Humor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ghost:/Ultimate dog tease/Dogs like to bath, or not/Videos

  1. kao skriver:

    Hahaha!
    Bäst gillar jag filmsnutten med hunden som klamrar sej fast i dörrposten, i tron att den ska slippa bada. 😆

    Men varför badar man andra husdjur i USA, djur som ändå är inomhus jämt, kan jag undra. T.ex katter. Jag hade en innekatt i nästan 7 år. Jag badade aldrig henne. Hon tvättade sej själv och luktade jättegott. Hundar kan få torr hud och eksem av att bada för ofta.

    Har du hund?
    🙂
    PS. Läs mitt senaste korta inlägg för viktig info!

    Kao

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Tack för skratten!!

    Hemikram

Kommentera

