Ghost:/Allt om mitt sexliv

När jag var en purfärsk bloggare år 2009 skrev jag det här inlägget för att locka läsare.  Inget  rubrikord har ju en lika magnetisk, för att inte säga magisk, dragningskraft på bloggosfärens invånare som just ordet sex.

Teckentydning: Varje punkt står för ”Fick inte till det i dag heller”.
……………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………

Här och nu vill jag uppdatera skildringen av mitt sexliv med utvecklingen från 2009 till dags dato (X=dagar då jag fick till det):

………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………X……………………………………………………………………………………………..

………………………………………………….X……………………………………………………………………….

………X…………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Nu, sex år senare, kan jag inte utan stolthet konstatera att trenden håller i sig. Jag håller fast vid en strikt och målinriktad sexlivslinje med bara tre smärre  avvikelser vilka närmast kan bokföras som olyckshändelser under rusets inverkan.

Nu satsar jag hårt på att upprätthålla och helst förbättra den prydliga statistiken under kommande år. Man vill ju utvecklas!

Hoppas ni har gottat er riktigt ordentligt åt mina allra som mest intima avslöjanden. Törs man fråga om de har framkallat en smula upphetsning också?

Men det vore kanske att räkna med för mycket

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Sex och annan samvaro. Bokmärk permalänken.

Kommentera

