Ghost:/Nu jävlar ska här städas!

cg53ed6ead61744

Min RUT-hjälpreda med fönsterputsningen har vissa problem med Spindelmannen.

Jag tror jag har fått ett anfall av hyperaktivitet. Kanske är det en bokstavskombination som slagit till på gamla dar.

Först har jag klarat av årets deklaration, givetvis på digital väg.

Och nu jävlar ska här städas, en uppgift jag brukar ta mig an i mitten av varje decennium. Senast det hände var 2005 och nu är det alltså dags igen. Det är tätt mellan givarna.

Hur var det nån smartskalle sa? Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete. Men det finns förstås gränser för skiten i hörnen också.

Ajöss datorn, jag överger dig härmed för att i stället ägna uppmärksamhet åt dammsugare, svabb, dammråttor och fönsterputs. See you later.'You're nothing without me and you know it.'

dee3196b806a5a870f117ffd8f1235fc

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Personligt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

