Ghost:/Vinkande björn och andra roliga björnbilder

Från , bloggen Vet Allt. 16 bilder till här:

http://www.vetallt.se/bjornar-ar-ganska-lika-oss-manniskor-egentligen-har-ar-19-som-kommer-att-ge-dig-kramp-i-magen/

”Jag får väl vara artig och vinka tillbaka till den där påflugna turisten.”

4wj3O

 

 

 

 

 

 

Hmmm…vad är det för fel här då?

192w75f6yly0cjpg

Nej, du får inte vara ute längre än till tio!
Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Diverse, Humor, Videos & Pictures. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Ghost:/Vinkande björn och andra roliga björnbilder

  1. kao skriver:

    Härliga bilder.
    Kragbjörnar?

    Kao

    • ghostopinion skriver:

      Min björnexpertis är av det ringare slaget så jag törs inte uttala mig i frågan.

      • kao skriver:

        Jo, de svarta björnarna lär vara kragbjörnar.
        Vad är det? Var du hemma från skolan den dag då ni läste om kragbjörnarna 😉

        Kao

      • ghostopinion skriver:

        Kana inte ens påminna mig att vi läste om björnar. Det är väl ett förträngt minne.

      • kao skriver:

        Kanske viktigt, kanske inte 😉
        Vi läste en hel del om svenska faunan, men hur mycket har fastnat?

      • ghostopinion skriver:

        Man kan inte komma ihåg allt från korvstoppningen. Tryggarekan sitter i alla fall som gjuten…Fast jag fattade ingenting när jag tvingades lära mig den utantill.

      • kao skriver:

        😀 Inte jag heller. Trodde räkor var sånt man köpte och åt. Matvaror Men i visan är den ju ingen vara….men ingen förklaring fick man. Det var bara att sjunga!
        ———-
        PS. Kolla mitt senaste inlägg = en 44 sekunders video.

        Kao

Kommentera

