Ghost:/Tror jag fått hjärnskakning

sex-pc3a5-hjc3a4rnanDet är fredag kväll. Jag har druckit några öl. Det bar sig inte bättre än att jag trillade och slog skallen i en kudde, men jag vill inte skylla fallet på bärsen. Jag är alltid lite obalanserad.

Hur som helst tror jag att jag fått hjärnskakning. Vad tror ni?

PS. Ni som är moralistiskt lagda, undvik att detaljstudera hjärnskakningen.

Gokväll!

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Diverse, Humor, Sex och annan samvaro, Videos & Pictures. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ghost:/Tror jag fått hjärnskakning

  1. Iréne skriver:

    Det var nog en tillräckligt mjuk kudde… eller?

Kommentera

