Ghost:/Jag tänker, alltså finns jag (pryda människor varnas)

sex-pc3a5-hjc3a4rnanJag tänker, alltså finns jag, hävdade den franske 1600-talsfilosofen René Descartes. Undrar hur hans tankar gick. Antagligen inte i samma banor som mina. Jag genomgick nyligen en hjärnscanning. Så här såg det ut. Men tänkte, det gjorde jag i alla fall. Tydligen.

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Humor, Sex och annan samvaro. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ghost:/Jag tänker, alltså finns jag (pryda människor varnas)

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Jag minns den väl från den gamla goda tiden….

    Hemikram

    • ghostopinion skriver:

      Man är väl miljömedveten och återanvänder, eller recyclar som det heter på modern svenska. Bara bilden dock, texten är purfärsk. PS. Kan du tänka dig att lilla Leah fyller fem i dag, men vi firar på lördag. Det är inte klokt vad tiden rusar iväg…Kram tillbaka.

  2. ghostopinion skriver:

    Önskar att jag hade haft mina myndiga kvar. Och ja, Leah ha en lillebror som heter Emil och fyller fyra i sommar.

  3. Eaqhan skriver:

    Det har varit tufft för dig, men du har i alla fall dina barnbarn att glädjas åt.

    /Skvitt

Kommentera

