Ghost:/Zlatan möter gud

Zlatan Ibrahimovic är känd för mycket, dock inte för sin blygsamhet. I går hörde jag en rolig historia som jag inte vill undanhålla er:
Messi, Ronaldo och Zlatan har alla tre dött i en flygolycka och står nu inför inför vår herre där han sitter på sin gyllene tron:
Gud: ”Jaha, mina herrar, vad har ni gjort i jordelivet utom att spela fotboll för att få tillbringa evigheten här hos mig i himmelriket?”
Messi: ”Jag har skänkt massor av pengar till de fattiga och betalat upprustningen av flera slumområden.”
Gud: ”Bra, kom och sätt dig här på min högra sida.”
Ronaldo: ”Jag har bekostat tio barnhem för föräldralösa runt om i världen.”
Gud: ”Utmärkt, sätt dig på min vänstra sida. Du då, Zlatan?”
Zlatan, buttert: ”Du sitter på min plats gud.”

Här är ett gäng gudomliga mål som Zlatan gjort:

https://www.youtube.com/results?search_query=zlatan+goals

 

Om ghostopinion

Det som är värt att veta märks av mina blogginlägg. Favoritcitat: "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne
Det här inlägget postades i Diverse, Humor, Sport och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ghost:/Zlatan möter gud

  1. noboxplease skriver:

    Riktigt roligt, det här!!! 🙂

Kommentera

